Реєстрація бізнесу

Юридчні послуги з реєстрації бізнесу

Реєстрація бізнесу в Україні з кожним роком йде до свого спрощення. Навіть, незважаючи на те, що законодавчі зміни не завжди сприяють простоті відкриття бізнесу. За останній десятиліття відкрити свою фірму або отримати статус підприємця стало набагато простіше. Відкриття і ведення свого бізнесу в Україні можливо тільки після державної реєстрації. Важливо розуміти, що без ретельного планування і підготовки, ваш бізнес може зазнати краху. При реєстрації бізнесу слід звернути увагу на частину основних питань.

Для вибору типу компанії Вам необхідно визначитися з формою, через яку буде здійснюватися діяльність. Основні: юридична особа або статус фізичної особи-підприємця.

На деякі види діяльності існують обмеження як щодо вибору форми, так і виду підприємства. Юрист із супроводу відкриття бізнесу допоможе правильно визначитися в даному питанні.

Наступний етап – підготовка документів, необхідних для державної реєстрації. Тут необхідно визначити всі найважливіші моменти щодо того, як буде функціонувати ваш бізнес: види діяльності, порядок отримання і розподілу доходів, податкові та стабілізаційні ризики.

Всі установчі документи повинні суворо відповідати чинному законодавству. Наприклад, для господарського товариства, установчі документи повинні містити інформацію щодо виду товариства, порядку його функціонування, призупинення діяльності і тд. У передбачених законом випадках, підписи на документах будуть завірятися у нотаріуса. Тут так само бажана присутність кваліфікованого фахівця, який зможе детально роз’яснити їх зміст.

Після чого, слідує етап передачі документів в паперовому або електронному вигляді уповноваженим органам, які проведуть внесення інформації до державних реєстрів та поставлять на облік ваше підприємство.

Установча документація юридичної особи складається письмово, прошивається, нумерується і підписується засновниками.

При електронній Реєстрація бізнесу в Україні, всі електронні документи повинні бути оформлені. Відповідно до вимог законодавства про електронний документообіг.

Після того, як всі дії по реєстрації та постановці на облік підприємства завершаться, йде отримання необхідної дозвільної документації, відкриття кореспондентських рахунків для вашого підприємства.

Детальніша інформація за телефонами, вказаними на сайті.

отримайте первинну консультацію
безкоштовно!
Задайте своє питання і найближчим часом наші співробітники зв'яжуться з вами